Nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannette

28 Maart 2006 | Thailand, Bangkok

Hallo! Acht maanden geleden kwam ik terug van mijn reis uit Australië, dat was echt super mooi! Maar Martijn en ik zijn alweer onrustig geworden en vertrekken nu op 1 april samen naar Thailand. Hier willen we een maand lang gaan rondtrekken. We beginnen in Bangkok en gaan vanaf daar naar het Noorden, vervolgens naar het Oosten en eindigen in het Zuiden. 1 mei zijn we weer terug in Nederland. Het enige wat we tot nu toe hebben is een retourtje Bangkok en de rest...tja dat gaan we dan wel zien. We hopen jullie via deze site zo af en toe op de hoogte te brengen. Wij hebben echt heel erg veel zin in onze reis...Nog maar 4 nachtjes slapen...Tot horens! Martijn & Jannette

• 28 Maart 2006 - 20:36

Marit:

Leuk hoor zo'n site. Dan kan ik een beetje meegenieten van de mooie verhalen! Veel succes met de laatste voorbereidingen!
    Hé wat grappig, is dit gewoon de zelfde site als toen naar Australië?

• 29 Maart 2006 - 12:37

Marijn:

He geinig zeg, kan ik hier vanuit Hengelooooo naar jullie foto's kijken! Veel plezier en ben al benieuwd naar de 1e foto's :-)

• 30 Maart 2006 - 19:26

Ans:

Hey Sjaan en Tijn!
    Heeeel veel plezier. Geniet van alles!
    Tot snel en dan naar de sauna!

• 31 Maart 2006 - 07:19

Sietske:

Heej! Sa-wat dee!
    Heel veel plezier in Thailand! Jullie zijn vast heel druk aan het inpakken nu!!
    Ik ben erg benieuwd naar de eerste verhalen en foto's! Maar nu eerst: heel veel succes met pakken, en hopelijk hebben jullie een fijne vlucht!! (Met mooi uitzicht!)
    Dikke kus, (hebben jullie de 'wai' al onder de knie? :)) xx

• 31 Maart 2006 - 21:12

Alex:

Vanaaf nog aan de lijn gehad, maar toch nog even hier nog een goede reis toegewenst!!! Genier ervan en ik snuffel hier wel even af en toe voor de jaloersmakende verhalen en fotos.. Gute Reise und auf Wienerschnitzel!(=europees voor het Thaise HOND! :-))

• 01 April 2006 - 16:14

Ron & Saskia:

Hoi Jannette en Martijn! En hoe is het daar in het velle Thailand. Super hoor! Plaats snel maar het eerste verhaal van de belevenissen!!! Geniet ervan, veel liefs Ron & Saskia

• 02 April 2006 - 14:28

Vincent En Sarah:

Hoihoi!!!

Wij waren al even aan kijken of er al wat berichtjes vanuit thailand waren.. maar jullie zijn misschien nog maar net geland? Iniedergeval lekker genieten daaro! (en het regent hier nog steeds... )

xx

• 03 April 2006 - 15:09

Saskia!:

Zijn jullie eral???? Ik wil een verhaaltje!!!

• 04 April 2006 - 13:58

Marjan:

Hey Jannette en Martijn!
    Ben heel benieuwd naar jullie eerste spannende verhalen! Veel plezier!
    Groetjes!