Woensdag 24 augustus - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu Woensdag 24 augustus - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu

Woensdag 24 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannette

24 Augustus 2005 | Australië, Sydney

Hallo! Hier een laatste berichtje vanuit Sydney waar we eergisteren zijn aangekomen. Het is hier een hele drukte in vergelijking met het Westen. Het lijkt hier wel een en al kermis met alle geluiden en drukte. Het is ook de enige plek in Australie waar ik me iets minder veilig voel. In de straat van ons hostel lopen wat drugsverslaafden en rare lui rond. Gisteren en eergisteren zijn we hier wat wezen winkelen en hebben we lekker gelezen in het park. Het is hier een stuk kouder door de wind maar het zonnetje schijnt lekker. Morgen vertrekt om 9.30 ons vliegtuig naar Tokyio (in NL 1.30) en komen daar om 18.00 aan (in NL 11.00). MIsschien dat we nog wat van Tokio zien maar we vertrekken de volgende dag aan het eind van de ochtend ook al om 's avonds om 18.00 uur aan te komen in Nederland en dan zit onze vakantie er hier op. Het is een raar idee dat de 2 maanden alweer voorbij zijn en het is echt heel erg snel gegaan. Vanavond nemen we afscheid van de stad en dan is het alleen nog maar reizen naar huis. Is het een beetje goed weer in Nederland? Ik verheug me er echt op om iedereen weer te zien. Heel erg leuk, Martijn , mijn ouders en zijn ouders komen me allemaal ophalen! Wat een welkomstcommitee! Goed...ik ga nog even genieten van mijn laatste dag in Australie, hopelijk tot snel! LIefs, Jannette

  • 24 Augustus 2005 - 09:05

    Ans:

    Hey Sjaantje, geniet nog even van je laatste uren in Australie en succes met de reis. Zie je weer in Nederland. Liefs

  • 24 Augustus 2005 - 09:32

    Hanneke:

    Goede reis! Ik denken dat we allemaal blij zijn dat je weer terugkomt :)
    smok

  • 24 Augustus 2005 - 14:25

    Ilona:

    je bent zeker wel blij dat je Martijn terugziet?!!
    Moeten snel wat afspreken als je terugbent!

  • 24 Augustus 2005 - 15:57

    Saskia:

    Hey Jannette! Mooi dat het een geslaagde reis was! En verstandig dat je de laatste dagen een beetje rust hebt genomen. Goede reis naar huis en we moeten snel een weekend in september afspreken met z'n allen!!!

  • 24 Augustus 2005 - 21:26

    Jolice:

    joehoe ik ben de eerste!!! Ha ha! Wij wensen jou een heel goede reis en we denken vannacht aan jullie als wij lekker liggen te slapen en jij moet vliegen! Ja, vrijdag zien we elkaar het gaat nu heel snel!Fijn om je weer te zien en al je verhalen te horen1 Doei Sjaan tot dan....Groetjes van paps en nogmaals goede reis doei doei

  • 24 Augustus 2005 - 21:28

    Nog Even Jolice:

    en ik maar denken dat ik de eerste ben maar nee hoor er waren er al velen voor mij terwijl wij net jouw berichtje kregen. doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jannette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 31584

Voorgaande reizen:

02 Juli 2005 - 27 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: