Op naar Suriname!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu Op naar Suriname!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu

Op naar Suriname!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannette

14 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Nog twee nachtjes slapen en we zitten in Suriname! Wouw wat hebben we er zin in! Heerlijk om afscheid te nemen van onze winterkleding en nog van de zomer te kunnen genieten. Leuk om Marit en Joep weer te zien en om hun leventje daar eens mee te maken. Malariatabletten is natuurlijk weer last-minute, die haal ik vandaag nog op en alle inentingen hebben we! We houden jullie op de hoogte!!!
Groetjes!

• 16 November 2008 - 19:14

Webapotheker:

Erg hoor om die belangrijke tabletten weer op het laatste moment te regelen! Waarschijnlijk kunnen jullie je vrij snel aanpassen aan de Surinaamse levensstijl! Veel plezier gewenst! Groeten, Bas

• 16 November 2008 - 21:22

Gert & Riëtte:

Hee Martijn & Jannette,

En, mochten jullie nog het vliegtuig in van de stewardess? Haha erg grappig om jullie vanaf schiphol nog even gesproken te hebben.
    Als het goed is zijn jullie ondertussen geland in Paramaribo, we zijn benieuwd wat Joep en Marit voor jullie in petto hebben...
    Dat wordt lekker wandelen in Suriname!

Groetjes,
    Gert & Rieti

• 02 December 2008 - 23:01

Marit:

Echt super dat jullie bijna komen!