Zaterdag 20 augustus - Reisverslag uit Perth, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 augustus - Reisverslag uit Perth, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannette

19 Augustus 2005 | Australië, Perth

Hallo! Hier even kort een berichtje vanuit Perth. We zouden vandaag richting het zuiden vertrekken maar nu bleek dat nog heel ver rijden te zijn. Daarom hebben we ervoor gekozen bij mijn familie te blijven en in de buurt lekker te winkelen en op het strad te liggen. We hebben nu al zoveel gezien dat het genoeg is. Vanavond viert Minke haar verjaardag en komt de familie over de vloer. Marjan en ik komen pas wat later op de avond en hebben feesthoedjes gekocht, hihhihi. Vandaag hebebn we lekker gewinkeld in Perth, dit is een erg gezellige stad. De leukste stad in Australie dat ik tot nu toe heb gezien. Morgen op het strand liggen en hopelijk dat we hier nog wat dolfijnen zien. Ondanks dat het hier zo mooi is verheug ik me nu ook wel weer op de terugkomst in Nederland. We hebben echt genoeg gezen en verlang nu naar plekje voor mezelf en het normale leventje. Heel leuk om jullie straks allemaal weer te zien en natuurlijk ook Martijn. We hebben maandag 5 jar verkering en kan hem helemaal niet zien, snif....Nee hoor ik ben niet zielig, ik heb enorm geboft dat ik deze reis kon maken en dat ik zoveel moois heb gezien. Hopelijk dat jullie dit ook nog een kunnen meemaken want ik raad het jullie echt aan, geweldig! Wij gaan zo naar de pizzaria en vanavond naar het grote feest! Tot snel! Liefs, Jannete

  • 20 Augustus 2005 - 15:04

    Wilke:

    Jeuh!! De eerste! Veel plezier op het feestje vanaaf!

  • 20 Augustus 2005 - 18:03

    Ans:

    Alvast gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum!!

  • 20 Augustus 2005 - 18:26

    Riëtte:

    Heej!! Ik verbaasde me er al over dat een mens zo veel mooie dingen kan zien in zo'n korte tijd! Maar even rustig aan doen dan deze week, en dan ben je al weer lekker thuis!!! Jippie!! Heb heel veel zin om je weer te zien.
    Kus Riëtte

  • 20 Augustus 2005 - 18:46

    Fop En Elly:

    Leuke foto's, bedankt voor je kaart. Zijn wel een beetje jaloers op jou!

    groetjes en nog veel plezier.

  • 21 Augustus 2005 - 09:53

    Jolice:

    ha die sjaan!Sinds gisteravond weer in grunn en nu net de achterstallige berichtjes gelezen!Wauw wauw wauw, wat heb jij veel gezien! Ik dacht dat wij al veel moois gezien hadden, maar dat van jouw slaat alles!! Maar nogmaals wij hebben het ook erg mooi gehad. De Vogezen de Drome de Provence en tot slot nog Bourgondie en bij een vroegere collega een schilderij gekocht. Nou die leeft daar ook als god in Frankrijk, maar zoals ze zei ook keihard werken om aan de kost te komen!Nou Sjaan ik hoop dat je dit nog leest voordat je vertrekt, alvast groeten aan Wim en Minke, jij gefeliceteerd met je 5 jarig jubilee en heel goede reis terug en we willen je ook graag weer in levende lijve zien,liefs mams.

  • 22 Augustus 2005 - 10:14

    Marit:

    Hé! Ben net terug van vakantie. Was echt leuk een keertje met de auto! Kostte even tijd om al je verhalen te lezen, maar het klinkt echt heel tof allemaal! Heb ook zin om in september een weekendje wat leuks te gaan doen! xx Marit

  • 23 Augustus 2005 - 23:39

    Noelene Groenewold:

    Hello,
    Just thought to drop you a line, keep in contact! So have you arrived back in Holland yet? Hope the trip went well.
    Just in case you forgot me you came to our place on Sunday night and burned you photos on my sisters notebook.
    Any way got to go to work... hope you can read english.
    Cya Noelene.
    PS: my email address is n_grnwld@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Jannette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 31577

Voorgaande reizen:

02 Juli 2005 - 27 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: