Woensdag 10 augustus - Reisverslag uit Perth, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu Woensdag 10 augustus - Reisverslag uit Perth, Australië van Jannette Bossenga - WaarBenJij.nu

Woensdag 10 augustus

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jannette

10 Augustus 2005 | Australië, Perth

Hallo! Hier een berichtje vanuit Perth. Probeerde net allemaal foto's op mijn site te zetten, maar helaas de computer is te traag. Het was wel erg leuk geweest om jullie even te laten zien hoe mooi het hier is. Zondag zijn we met een klein vliegtuigje naar vanaf Alice Springs naar Perth gegaan. Vanaf daar werden we opgehaald door mijn familie. Na 9 jaar elkaar niet gezien te hebben herkenden we elkaar gelijk. Voordat we naar hun huis gingen in Rockingham zijn we eerst bij hun dochter langs geweest. Echt een enorm huis met zwembad, keuken in de tuin, ppoltafel binnen etc. Arco en een keuken en zwembad in de tuin blijkt hier erg normaal te zijn. Daar zat de hele zondagsgemaante strak in pak, net uit de kerk met "Lord" muziek op de achtergrond. We werden erg vriendelijk ontvangen met lekkers. Het was een komisch gezicht als je ons daar tussen zag met onze backpakkers outfit. maar goed dat we niet mee de kerk ingegaan zijn, hihihihi... Ik kan een ding over dit bezoekje verklappen, ze hebben erg raar tegen me aangekeken dat ik als vrouw zijnd niet meer bij mijn ouders woonde en dat ik met Martijn ga samenwonen zonder te trouwen. En met mijn engels "NOT NOW" kwam het denk ik wel heel hard aan. Na dit bezoek zijn we naar het huis van Minke en Wim gegaan. Ze wonen erg leuk en dicht bij het strand. Het strand is erg mooi en er is allemaal barbie (bbq) gelegenheid. De volgende dag zijn we naar Fremental gegaan. Een leuk havenplaatsje richting het zuiden van Perth. Hierna zijn we naar Perth gegaan en haddenwe vanaf Kings Park (een leuk parkje in Perth) een mooi uitzicht over Perth. Het heeft veel weg van Sydney maar vind de sfeer veel gezelliger en iets minder hoge gebouwen. Gisteren zijn we langs de zuidkust gereden, dit was erg mooi. Maar het zijn hele enden en je zit dus veel in de auto. In Yallingup zijn we naar een grot geweest met vele staligmieten en tieten. Dat was erg indrukwekkend om te zien. geweldig hoe zoeits ontstaat. Vanaf een mooi meer kijkend over deze mooie natuur hebben we de zonsondergang gezien. 's Avonds was mijn familie echt bekaf van ons. ze hebben dan wel 10 kinderen en 45 kleinkinderen, maar dit waren ze niet meer gewend.
Vanmorgen zijn we vetrokken bij mijn familie en zijn we met de bus naar Perth gegaan. Hier zijn we op een toren geweest dat mooi uitzicht geeft over Perth. Daarna lekker gewinkeld en een trip geregeld voor 7 dagen richting het Noorden. Vrijdag vertrekken we richting Exmouth. Tussendoor bezoeken we vele mooie plekjes. De westkust is erg dunbevolkt maar moet erg mooi zijn qua natuur. Lijkt me heelrijk om nog meer moois mee te maken. Mijn tijd is op en ik moet stoppen met deze mail. Hopelijk kan ik een ander keertje even wat leuker schrijven, moet nu eff snel... Hopelijk tot horens. Vind het erg leuk om te weten hoe het met jullie allemaal gaat. Kan soms niet persoonlijk allemala gaan terugmailen. Groetjes!!!

  • 10 Augustus 2005 - 13:20

    Martijn:

    Joehoe, ben de eerste! Heerlijk om te horen dat je al dat moois ziet, ben nog steeds super jaloers! Maar in Nederland gaan we wel snel een keer samen parachute springen! Dikke smok!!

  • 10 Augustus 2005 - 18:19

    Dinysia:

    Interessant om allemaal te lezen welke verschillen Australie heeft met Nederland. Verkopen ze daar ook patat met? Dat zou ik denk ik toch wel missen als ik daar zat. Maar voor de rest..

  • 15 Augustus 2005 - 13:04

    Saar:

    Heeeej Sjaan,

    Haha ze leven daar dus wel iets anders hahah ;) :D Wij zaten dus in een trekkershutje in Holten, lekker gefietst, spelletjes gespeeld etc etc :D :D Ik ben nu een beetje aan het kijken hoe Cannes en omgeving eruitziet :D Vrijdagnacht ga ik dus eindelijk op vakantie :D OOk wel aan toe na een vakantie vol regen hiero :S
    Ben erg benieuwd naar alle foto's en verhalen! Nog even een leuke laatste weekjes!

    xxxxx Saar

  • 16 Augustus 2005 - 12:18

    Myranda:

    Hey meid! Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft! Ik kom gauw langs in Utrecht als je weer terug bent, zoals beloofd! Ik woon nu in Elst, en het bevalt me prima! Misschien tot gauw! Dikke kus..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Jannette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 31580

Voorgaande reizen:

02 Juli 2005 - 27 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: